بهترین محصول سایت گلاس کستل ایتالیا

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
12:28
چهار شنبه 26 خرداد 1400

تغییر
شیرآلات از لحاظ فرم و کاربرد بسیار متفاوت هستند. اندازه ها [مبهم] قیمت سایت گلاس کستل  به طور معمول از 0.1 میلی متر تا 60 سانتی متر است. قطر شیرهای مخصوص می تواند بیش از 5 متر باشد. [کدام؟]

هزینه شیرها از دریچه های یکبار مصرف ساده ارزان قیمت تا شیرهای مخصوص که هزاران دلار آمریکا در هر اینچ قطر شیر دارند ، متغیر است.

شیرهای یکبار مصرف را می توان در وسایل متداول خانگی از جمله تلگرافهای مینی پمپ و قوطی های آئروسل یافت.

استفاده متداول از واژه سوپاپ به دریچه های گلخانه ای گفته می شود که در اکثر موتورهای احتراق داخلی مدرن دیده می شوند ، مانند موتورهایی که در اکثر وسایل نقلیه دارای سوخت فسیلی استفاده می شوند و برای کنترل مصرف مخلوط سوخت و هوا و تخلیه گازهای خروجی استفاده می شوند.

انواع
مقاله اصلی: لیست شیرآلات
سوپاپ ها کاملاً متنوع هستند و ممکن است به انواع مختلفی از دسته بندی شوند. سوپاپ ها همچنین می توانند بر اساس نحوه کار دسته بندی شوند:

هیدرولیک
پنوماتیک
کتابچه راهنمای
شیر برقی
موتور
اجزاء

نمودار مقطعی یک دریچه کره باز.
1. بدن
2. بندرها
3. صندلی
4. ساقه
5. دیسک هنگام باز بودن شیر
6. دستگیره یا چرخ دستی هنگام باز بودن شیر
7. سرپوش
8. بسته بندی
9. مهره غده
10. جریان سیال هنگام باز بودن شیر
11. موقعیت دیسک در صورت بسته بودن شیر
12. موقعیت دسته یا چرخ دستی اگر شیر بسته باشد
قسمتهای اصلی متداول ترین نوع شیر ، بدنه و کلاهک می باشد. خرید سایت گلاس کستل این دو قسمت محفظه ای را تشکیل می دهند که مایع را از طریق دریچه عبور می دهد.

بدن
بدنه شیر ، پوشش خارجی اکثر یا کل سوپاپ است که شامل قطعات داخلی یا تر و تمیز است. کاپوت بخشی از محفظه ای است که ساقه از آن عبور می کند (شکل زیر را ببینید) و راهنما و مهر و موم ساقه را تشکیل می دهد. سرپوش معمولاً به بدنه سوپاپ پیچ می خورد یا پیچ می شود.

بدنه شیرها معمولاً فلزی یا پلاستیکی هستند. برنج ، برنز ، فلز اسلحه ، چدن ، فولاد ، فولادهای آلیاژی و فولادهای ضد زنگ بسیار رایج است. [1] برنامه های کاربردی آب دریا ، مانند کارخانه های آب شیرین کن ، به دلیل خاصیت مقاوم در برابر خوردگی ، به ویژه در برابر آب گرم دریا ، اغلب از دریچه های دوبلکس و همچنین از سوپاپ های فوق دوبلکس استفاده می کنند. از دریچه های آلیاژ 20 به طور معمول در گیاهان اسید سولفوریک استفاده می شود ، در حالی که از دریچه های مونل در گیاهان اسید هیدروفلوئوریک (HF Acid) استفاده می شود. دریچه های هاستلو اغلب در کاربردهای با درجه حرارت بالا مانند نیروگاه های هسته ای استفاده می شوند ، در حالی که شیرهای اینکونل اغلب در کاربردهای هیدروژن استفاده می شوند. از بدنه های پلاستیکی برای فشار و درجه حرارت نسبتاً کم استفاده می شود. PVC ، PP ، PVDF و نایلون تقویت شده با شیشه پلاستیک های رایجی هستند که برای بدنه شیرها استفاده می شوند. [استناد لازم است]

سرپوش
کلاه ایمنی به عنوان روکش بدنه شیر عمل می کند. معمولاً به صورت نیمه دائمی در بدنه دریچه پیچ می شود یا روی آن پیچ می شود. در حین ساخت شیر ​​، قسمتهای داخلی را درون بدنه قرار داده و سپس سرپوش را وصل می کنیم تا همه چیز را درون خود نگه دارد. برای دسترسی به قسمتهای داخلی شیر ، کاربر می تواند کلاهک را جدا کند ، معمولاً برای تعمیر و نگهداری. بسیاری از شیرها کلاهک ندارند. به عنوان مثال ، شیرهای پلاگین معمولاً سرپوش ندارند. از آنجا که بدنه سوپاپ به سبک دیگری جمع شده است ، مانند اینکه در وسط بدنه سوپاپ پیچ می شود ، بسیاری از شیرهای توپی دارای کلاهک نیستند.

بنادر
بنادر معبرهایی هستند که به مایعات اجازه می دهند از دریچه عبور کنند قیمت سایت گلاس کستل . بنادر توسط عضو سوپاپ یا دیسک برای کنترل جریان مانع می شوند. شیرآلات معمولاً دارای 2 پورت هستند ، اما ممکن است تا 20 پورت داشته باشند. سوپاپ تقریباً همیشه در پورتهای خود به لوله ها یا سایر اجزا متصل است. روشهای اتصال شامل رزوه ، اتصالات فشرده سازی ، چسب ، سیمان ، فلنج یا جوشکاری می باشد.

دستگیره یا محرک
از دسته برای کنترل دستی سوپاپ از خارج بدنه شیر استفاده می شود. سوپاپ های کنترل شده خودکار اغلب دسته ندارند ، اما بعضی از آنها ممکن است دارای دسته (یا چیزی مشابه آن) باشند تا دستی کنترل شود ، مانند شیر کنترل توقف. محرک مکانیزم یا دستگاهی برای کنترل خودکار یا از راه دور دریچه ای از خارج از بدن است. بعضی از سوپاپ ها نه دسته دارند و نه محرک زیرا خود به خود از داخل کنترل می شوند. به عنوان مثال ، دریچه های چک و شیرهای تسکین ممکن است هیچ کدام از این دو را نداشته باشند.

دیسک

دیسک سوپاپ
عضو دیسک یا دریچه یک انسداد متحرک در داخل بدنه ثابت است که به طور قابل تنظیم جریان را از طریق شیر محدود می کند. اگرچه به صورت سنتی دیسک شکل است ، اما دیسک ها به اشکال مختلفی در می آیند. بسته به نوع سوپاپ ، یک دیسک می تواند به صورت خطی درون یک شیر حرکت کند ، یا روی ساقه بچرخد (مانند شیر پروانه ای) ، یا روی لولا یا مثلث بچرخد (مانند سوپاپ چک). توپ یک عضو دریچه گرد است که دارای یک یا چند مسیر بین درگاه هایی است که از آن عبور می کند. با چرخاندن توپ می توان جریان را بین پورت های مختلف هدایت کرد. دریچه های توپی از روتورهای کروی با سوراخ استوانه ای سوراخ شده سایت گلاس کستل ایتالیا به عنوان عبور سیال استفاده می کنند. دریچه های پلاگین از روتورهای استوانه ای یا مخروطی مخروطی به نام شاخه استفاده می کنند. [مبهم] سایر اشکال گرد برای روتورها نیز می توانند در دریچه های روتور وجود داشته باشند ، به شرطی که بتوانند روتور را در داخل بدنه سوپاپ قرار دهند. با این حال ، همه دیسک های گرد یا کروی روتور نیستند. به عنوان مثال ، یک سوپاپ چک توپی از توپ برای جلوگیری از جریان معکوس استفاده می کند ، اما چنین است



تعداد بازدید از این مطلب: 32
بازدید : 32

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود